Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11479/90
Document Type: Artykuł
Title: Społeczno-ideologiczne konteksty uwikłania edukacji przedszkolnej
Journal: Forum Oświatowe
Authors: Dzikiewicz-Gazda, Urszula
Keywords: edukacja przedszkolna; finanse; ideologia neoliberalna; konsument; pieniądz; przedsiębiorczość
Issue Date: 2012
Citation: Forum Oświatowe, 2(47), 167-174
Abstract: W artykule przedstawiono neoliberalne uwikłania edukacji przedszkolnej w oparciu o realizowany obecnie we wrocławskich przedszkolach projektu „Przedsiębiorczy Przedszkolak”. Dokonano krytycznej analizy założeń projektu, ujawniając ideologiczne mechanizmy procesu komercjalizacji świata życia dziecka, czyli wczesnego socjalizowania konsumpcyjnego.
URI: http://forumoswiatowe.pl/index.php/czasopismo/article/view/19/29
http://hdl.handle.net/11479/90
ISSN: 0867-0323
Appears in Collections:WNP – Publikacje i manuskrypty

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spoleczno-ideologiczne_konteksty_uwiklania_edukacji_przedszkolnej.pdfpełny tekst336.32 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons