Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11479/298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZwiernik, Jolanta-
dc.date.accessioned2017-11-10T10:21:40Z-
dc.date.available2017-11-10T10:21:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationTeraźniejszość - Człowiek - Edukacja, 20(1), 61-74.pl_PL
dc.identifier.issn1505-8808-
dc.identifier.issn2450-3428-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11479/298-
dc.description.abstractCelem tekstu jest namysł nad konceptualizacją i statusem badań z dziećmi. Artykuł składa się z dwóch części. Pierwsza z nich zawiera analizę komparatywną specyfiki i uwarunkowań badań prowadzonych z dziećmi i z osobami dorosłymi. Część druga prezentuje rezultaty badań z udziałem dzieci (wywiad i obserwacja etnograficzna) przybliżających badacza do odkrycia obrazu szkoły z ich perspektywy. W konkluzji wskazano na konieczność refleksyjnego sytuowania badań z dziećmi na kontinuum – od takich samych do różnych od tych, jakie prowadzone są z udziałem osób dorosłych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.subjectbadania etnograficznepl_PL
dc.subjectwywiadpl_PL
dc.subjectświaty dziecipl_PL
dc.subjectzabawapl_PL
dc.subjectgrupa zabawowapl_PL
dc.subjectobraz szkołypl_PL
dc.titleBadania z dziećmi: dziecięcy obraz szkołypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalTeraźniejszość - Człowiek - Edukacjapl_PL
Appears in Collections:WNP – Publikacje i manuskrypty

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Badania_z_dziecmi.pdfPełny tekst217.83 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons