Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11479/228
Document Type: info:eu-repo/semantics/bookPart
Title: Pedagogika dyskursywna – nadzieje i możliwości
Authors: Nowak-Dziemianowicz, Mirosława
Keywords: perspektywa dyskursywna; pedagogika dyskursywna
Issue Date: 2011
Publisher: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Citation: M. Nowak-Dziemianowicz, & P. Rudnicki (Eds.), Pedagogika: zakorzenienie i transgresja (pp. 315–346). Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Abstract: W prezentowanym tekście spróbuję uzasadnić tytułową tezę o dyskursywnym charakterze pedagogiki w oparciu o analizę dwóch pedagogicznych problemów. Myślę, iż uda mi się także pokazać możliwości, jakie dla pytań i analiz tworzonych w obszarze pedagogiki daje perspektywa dyskursywna.
URI: http://hdl.handle.net/11479/228
ISBN: 978-83-62302-23-9
Appears in Collections:WNP – Publikacje i manuskrypty

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogika_dyskursywna_nadzieje_i_mozliwosci.pdfPełny tekst394.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in oPUB are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.