Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11479/227
Document Type: | info:eu-repo/semantics/bookPart |
Title: | Pedagogika po przejściach – aspekty pozytywne |
Authors: | Kwieciński, Zbigniew |
Keywords: | zmiany w pedagogice |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej |
Citation: | M. Nowak-Dziemianowicz, & P. Rudnicki (Eds.), Pedagogika: zakorzenienie i transgresja (pp. 13– 35). Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. |
Abstract: | Na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych dokonały się zasadnicze przejścia polityczne, gospodarcze i kulturowe ogarniające nie tylko całą Polskę, i nie tylko Europę Środkowo-Wschodnią, ale i cały świat. Tak fundamentalne zwroty muszą wywoływać pytania o to, jakie są ich implikacje dla szeroko pojętego wychowania czy edukacji, dla celów, form i treści kształcenia, dla sposobów myślenia (ideologii, paradygmatów, metod, nurtów) o tych procesach i uprawiania badań i studiów nad nimi. Są to też pytania o samą pedagogikę i o jej przemiany w tym okresie w związku z owymi gruntownymi przejściami. |
URI: | http://hdl.handle.net/11479/227 |
ISBN: | 978-83-62302-23-9 |
Appears in Collections: | WNP – Publikacje i manuskrypty |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pedagogika_po_przejsciach_aspekty_pozytywne.pdf | Pełny tekst | 355.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in oPUB are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.