Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11479/225
Document Type: info:eu-repo/semantics/bookPart
Title: Zmiany w pedagogiach oceniania nauczycieli języka polskiego w szkołach ponadgimnazjalnych wywołane wprowadzeniem egzaminów zewnętrznych
Authors: Opłocka, Urszula
Keywords: ocena nauczycieli; wiedza praktyczna nauczycieli; nauczyciele języka polskiego; pedeutologia
Issue Date: 2011
Publisher: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Citation: M. Nowak-Dziemianowicz, & P. Rudnicki (Eds.), Pedagogika: zakorzenienie i transgresja (pp. 177–191). Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Abstract: Moim celem jest zbadanie kształtowania się wiedzy praktycznej nauczycieli języka polskiego uczących w szkołach gimnazjalnych, która sankcjonuje pedagogię oceniania, przy czym pedagogia rozumiana jest jako edukacyjna praktyka.
URI: http://hdl.handle.net/11479/225
ISBN: 978-83-62302-23-9
Appears in Collections:WNP – Publikacje i manuskrypty

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zmiany_w_pedagogiach_oceniania_nauczycieli_jezyka_polskiego.pdfPełny tekst384.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in oPUB are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.