Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11479/224
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPaśko, Zbigniew Ignacy-
dc.date.accessioned2016-03-13T16:37:11Z-
dc.date.available2016-03-13T16:37:11Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationJ. Kochanowicz, & T. Tokarz (Eds.), Państwo a edukacja (pp. 81–87). Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.pl_PL
dc.identifier.isbn9788389518859-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11479/224-
dc.description.abstractW artykule Autor świadomie rezygnuje z rozważań na temat, czym jest państwo, aby skoncentrować się głównie na implikacyjnych wpływach wychowawczych, generowanych przez rozmaite działania nie mające wychowawczych intencji, ze szczególnym ich uwzględnieniem w działalności państwa. Tym samym przeciwstawia się potocznemu rozumieniu procesu wychowania, jako wyłącznie zaprogramowanej, instytucjonalnej działalności edukacyjnej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższejpl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.titleWychowanie państwowe czy wychowawcze państwo?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Appears in Collections:WNP – Publikacje i manuskrypty

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wychowanie_panstwowe_czy_wychowawcze_panstwo.pdfPełny tekst286.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in oPUB are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.