Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11479/123
Document Type: | Rozdział z książki |
Title: | Niwelowanie nierówności poprzez wzmacnianie kapitału społecznego – historia pewnego projektu |
Authors: | Jaros, Anna Margiela, Dagmara Mikiewicz, Piotr |
Keywords: | kapitał społeczny; nierówności społeczne; Idziemy do przedszkola. Małe przedszkola na Dolnym Śląsku |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej |
Citation: | A. Męczkowska-Christiansen, & P. Mikiewicz (Eds.), Idee – diagnozy – nadzieje: szkoła polska a idee równości (pp. 243–263). Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej |
Abstract: | Celem niniejszego tekstu jest próba przyjrzenia się działaniom praktycznym podejmowanym w celu wyrównywania szans społecznych ludzi pochodzących ze środowisk zagrożonych wykluczeniem. Do tego typu działań z pewnością należy projekt Idziemy do Przedszkola. Małe przedszkola na Dolnym Śląsku, realizowany przez Fundację Edukacji Przedszkolnej z Wrocławia. Chcemy tutaj przyjrzeć się efektom działań podjętych w jego ramach skupiając się na odpowiedzi na pytanie, czy tego typu działania mogą realnie przyczyniać się do niwelowania nierówności w i przez edukację, a jeżeli tak, to w jaki sposób to działa, jakie mechanizmy uruchamia. |
URI: | http://hdl.handle.net/11479/123 |
ISBN: | 978-83-895-18-89-7 |
Appears in Collections: | WNP – Publikacje i manuskrypty |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Niwelowanie_nierównosci_poprzez_wzmacnianie_kapitalu_spolecznego.pdf | Pełny tekst | 390.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in oPUB are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.