Browsing by Author Kruszelnicki, Michał

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2016"Bardzo nieliczni czują, że ich życie nie jest życiem, lecz śmiercią”. Fiodor Dostojewski i Lew Szestow wobec idei szczęścia i egzystencjalnej satysfakcjiKruszelnicki, Michał
2008Drogi francuskiej heterologiiKruszelnicki, Michał
2015Erotyzm - zło - intensywność: Dostojewski i BatailleKruszelnicki, Michał
2007Etyka poza fenomenologią i ontologią? Derridiańska krytyka Emmanuela Levinasa jako lektura konieczna dla pedagogikiKruszelnicki, Michał
2008Habermas i poststrukturalizm, czyli jak nie być metafizykiem?Kruszelnicki, Michał; Kruszelnicki, Wojciech
2008Inspiracje Heideggerowskie we współczesnym antyhumanizmieKruszelnicki, Michał
2010Lévinas, bezwarunkowa gościnność i pedagogika azylu, czyli piękna droga... donikąd (nad książką Rafała Włodarczyka: 'Lévinas. W stronę pedagogiki azylu')Kruszelnicki, Wojciech; Kruszelnicki, Michał
2013Nietzsche i romantyzmKruszelnicki, Michał; Kruszelnicki, Wojciech
2011Paweł Pieniążek. Sovereignty and Modernity: A Study in the History of Poststructuralist Reception of Nietzsche's ThoughtKruszelnicki, Michał; Kruszelnicki, Wojciech
2008Po humanizmie. Miraże podmiotowości (Wprowadzenie do dyskusji)Kruszelnicki, Michał
2008Studia z posthumanistycznej filozofii podmiotuKruszelnicki, Wojciech; Kruszelnicki, Michał
2014Triumf nowego instrumentalizmu w polskim szkolnictwie wyższymKruszelnicki, Michał; Kruszelnicki, Wojciech
2015Tutoring, mentoring, coaching – troskliwe oblicze władzy (ćwiczenia z krytyki Foucaultiańskiej)Kruszelnicki, Michał
2014Znaczenie psychologii głębi Carla G. Junga dla filozofii wychowania i praktyki pedagogicznejKruszelnicki, Michał
2014Znaczenie psychologii głębi Carla G. Junga dla filozofii wychowania i praktyki pedagogicznejKruszelnicki, Michał